Friday, September 2, 2011

eu am fost la mare :P



Am fost eu la mare...a fost bn...

 In primele zile noi am vazut o lebada....sau lebad (maskul era matink)) XD sarmanelu avea o aripa frinta((
defapt eu am observato in primele zile da Veronica a vazuto si fotografiato abia in a 4











E si normal ca la mare sa fie meduze, da de data asta erau sa mici mici nu mai mult de 3-4cm diametru sau asa niste animale de vreo 40 cm (pe Vasea la piscat oleak 

Ultimile 3 zile noi nu ami stiam ce sa facem...si am facut o lista....si normal ca nam indeplinit kiar tot...da astea nu's toate skopurile :P au ami fost citeva idei tare dechete...(povestire privata) XD 



Cu cita dragoste am facut noi baba asta de nisip....mmmmm.....da na fost sa fie si blindele valuri ale marii (sa ma k*k in ele) k miau strikat "шедеврул" meu




macar bine c la talpa noastra (2m-2.5m) a ramas practic ne atinsa :)

ei si dam fara urmele mere "фирменые" de tractor nu se putea :P 


Noi jukam "морской бой", sunt korabiile unei fete Dana, ea sa abatut de la joaca si eu am reosit sai fotografiez foitsa :P...si normal k ea prima a pierdut :P 





Si ultima ce am vazut noi era cind deja veam acasa cu autobuzul, kind trecusem vama ţarii noastre drage si neam oprit la un popas de "chişatoare" si cum noi deja fusesem cu usurelu afara neam asezat la locurile noastre.....nu ma gindesk mult si spun:

ThisIsMe: Ce inseamna semnul ista?
Veronica: Care? aista?
ThisIsMe: Da! Inseamna ca degrab va fi un cimitir sau ca e pericol de moarte?!

Veronica: Nu asta inseamna k noi in Moldova am intrat)))


(poate nam memorat kiar tot dialogul...de esentialul asta a fost) 




Si gata!

P.S. luati exemplu de la mn :p...pur si simplu noi neam imprastiam kam tare si ne vom vedea si mai rar ca inainte))) asa ca scriti fetele mele drage scriti :P


3 comments:

  1. uhh... imi palce postul tau)) rau ca lena, mariana shi valerika scriu mai rar(. dar ele practic nici nu intra pe blog... Wipe them all)) and make it your own blog.. cu asa amenintari la sigur ca vor mai posta ceva (ok just kiding, nu vreau sa par chiar atit de evil)...

    p.s.postul tau e foarte nostalgic)

    ReplyDelete
  2. mariana, lena şi valeria n-au atîtea prikliu4enii k veronica şi dorina , de atîta şi nu scriu niq pi blog. da nui niq, dacă trebu - facem :D

    ReplyDelete
  3. treb treb )))))
    poate va speria pe voi un pik veronika :P:P:P:P

    ReplyDelete