Monday, May 24, 2010

jos palaria...mi-am spart becul )))))))))

nu va speriati prea tare))))
am vrut sa spun jos perna k am spart bekul))))

Aseara kind eu ku varmea ne eram gata de dormit...nu stiu ce ne apucase da ne era foarte vesel si nus de unde da multa energie avusem.....ne facusem de kap mult si bn ...pina ne saturasem si kind dam vrem sa dormim ne uitam la patul nostru si am inteles k e deshternut si tre sal asternem...ei bn ast nui problema mare...unu doi si gat.....si kum eu asterneam patu din nou (ei ii era lene "somn").... eu nu ma gindesk mult si kind dau sa pun pernele pe pat dau incet ku perna in ea....si vad k nik reaktie....mai dau o data si kin am dat a treya oara...nus kum dadusem da am atins lampa adik "liustra" si sa auzit k sa strikat cv de stikla..........eu mam speriat "lustra mea iubita!" inima mi se zbatea k la un iepure in timpul celui mai important proces din viata si ma gindesk ce sa fac.....aaaaa lustra mea..kapets )))
sa aprind lumina nam indraznit..k dak vin amei...ap cf eu....ujas)))
yau telefonu....si ma uit la lustra park e intreaga...kind ma uit mai bn vad k beku sa spart)))))).....pe mn ma apuk aun ris isterik totodata de frika si totodata de fericire))))).......sa spart adik sa strikat beku cel aiurea ku lumina alba rece "vito-one" (shap cineva spunea k bekurile astea tin mai mult...la min num 3 ani a tinut :P)

dup ceam inteles eu ce si kum sa strikat....ma gindesk da bukatile de le bek undes?....ma uit pe pat nik....ma ating pe mn ku mn in kap tot nik....si la un moment un tipat "Auchi..!!" am inteles k varmea a kalkat pe cv tayos....
shap doi kadri umblau ku fundul in sus pe podea si stingeau de pe jos bukati de bek...da principalu ku lumina de la tel)))
asha cv num noi putem (oamenii normali aveau sa aprinda lumina makar)

da nui nik...in skimb aku la mn in odaie toate bekurile sint ku incandescenta :P
bekul lui ilici e la putere))))) :P
si kum altfel aveam eu asear ma linishtesk)))))
si apropo mie mia placut))) cine vrea sai sparkg bekul?)))

2 comments:

  1. iak voi sintetzi cadre. eu numa niam imaginat cum voi dpoua cu becurile aprinse stringetzi shi mai ramas din lampa :)))))

    ReplyDelete
  2. tzi-l dau si pe fratmio si deschidetzi afacere "strikam becuri "

    ReplyDelete