Monday, July 19, 2010

da voi stiti k visurile se indeplinesk :P

am eu mai multe vise...dintre care nu pe toate vi le pot spune pt k sint kam superstitioasa (da nu tare...da orkum :P) da yak....nu demult am postat k tare vreau sa beau :P..... si yak sa intimplat :P be-be-be :P...cei drept datorita "o fata" :P si mare ms ei.....park mai usor pe suflet since.....aku sa incerk sami aduk aminde despre ce am vb...ma kredeti k nam sami aduk aminte in detalii nik (pk k am baut....ma rog nam venit in 4 labe akas da orkum a fost foarte deajuns k sa ma ajunga...si k sami ajunga puteri sa spun ce am vrut sa spun ku toate k nu toate) am vb despre praktit tot ce se putea si ce nu se putea....multe marunte si maskate.....ladn fie.....
mai pe skurt eu azi mai trebuya dimineatsa sa mai fak cv. 9pt k am spus k fac si nish o probl)...sap kind am venit akas sa primit asa k am treku pe la "o fata" si dam neam kauta de treaba am mai fost pe oriflame una alta....da principalu k e tot drumu ne rideam de park am fuma cv ))))))))) ne rideam praktik intruna (asai kind nu te vezi mult timp...multe de povestit)...da kind dam am baut..nam pus pe bocit....))))))) ........... )))))))))))))))))
da blin ...treaza ma rid de-mi ajunge ura nu l aceafa da la ureki ...si kind servesk ap ma pun pe bocit )))))))))kopets......


apropo eu miercuri ma duk la mare :P be-be-be naveti idee kit de mult vreau la mere...ku toate k stiu k far amore....imi va fi foarete dor de el...si voi vrea mai repede akas ))))) sinceeer


miam kumparat saptamina trekuta rokitsa noua...asa ushirika.....ragutsa...mie imi place tare...si azi kind eram ku 'o fata" trceam prin fata la "McDonalds" si exakt atunci a suflat asa un vint k mia ridikat fusta in sus.....precis k mam fakut de o kuloare ku rokitsa (roshie) in skimb toti cine era posibil miau vazut kilotii albi ku smileuri rosii :) :) :) :) (ast a fost asa o nota optimista din partea mea)
ladn ma duk eu poate la kulkare))) poatepin la vreo 00:00 am sa dorm ))

No comments:

Post a Comment