Wednesday, July 7, 2010


fetelor eu nam inteles unde vati prapadit voi toate?
ladn eu mai inteleg la mareana sa strikat kompu...ya ars cv akolo...si ka sal repare ii treb vreo 1000 lei......da ita si uta? voi unde sinteti? vii lene sa tapati vrei 2 min aici cv? nu num dekit ceati fakut vreo doi ani in urma kind beyam la mareaan akasa impreuna cum faceati "mishto" de mn si numi turati mie )) lask eu am sa kresk mare si nam sa va torn eu voua :P :P :P :P :P
ladn shutki shutkami ......da makar cv cv skriti varog........eu mapliktisesk akas nam cf......mam saturat de aproape toate...brodatu dam imi sta in git...si kusutu...makar bn k amore ma ami skoate din kasa))).......skriti makar ceati minkat azi.....sau celputin ultima data.....sau makar kit de tare nu vreti sa kriti nik aici))))..............nu plzzzzzzz

1 comment:

  1. taaaaaks,ThisIsMe dak ti intereseaza shiam mincat eu azi, sincer nish eu nu tzin minte. k mo durut tare capu k nam dormit noapte. ok, dak ti intereseaza detalii, is vie :D

    ReplyDelete